Bedankt voor de reacties! - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu Bedankt voor de reacties! - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu

Bedankt voor de reacties!

Door: Reni

Blijf op de hoogte en volg Reni

06 Juni 2007 | Venezuela, Mérida

Hierbij ff een bedankje voor de reacties van iedereen. Ik kan hier van bijna niemand smsjes ontvangen schijnbaar, dus daarom heb ik niet gereageerd.

Ik heb net geprobeerd foto´s erop te zetten, maar het wil niet echt lukken dus binnenkort probeer ik het nog een keer met iemand die er verstand van heeft.

Tot het volgende berichtje! xxx Reni

  • 06 Juni 2007 - 21:22

    Jessica:

    frank op t forum gaf bij mijn vorige onderwerp dit aan:

    Reizen met het openbaar vervoer is goedkoop, maar niet de meest veilige optie. Over lange afstanden reizen is het vliegtuig het meest veilige - het zal niet de eerste keer zijn dat een bus onderweg overvallen wordt.

    wat zijn jullie ervaringen? wij willen dus weken gaanrondreizen,maar heb echt geen geld om steeds binnenlandse vluchten te nemen!
    hoe ervaren jullie het openbaar vervoer? hoe verplaatsen jullie je van a naar b als je naar een volgende plaats gaat?

    en wat raden jullie aan om zéker te zien tijdens een 3 weekse rondreis? wat is een goede route te nemen? liefst dus zonder vluchten!!!!
    verder.....caracas willen we vermijden. en de grens met cambodja ook. of missen we dan heel wat bij die grens?mooie dingen/gebieden?

    Er wordt trouwens in 9 steden gevoetbalt he? lijkt meniet leuk die allemaal te vermijden....is dat nodig?vanwege de veiligheid?criminelen ruiken bosjes toeristen, dus geld.

    hopelijk krijgen we antwoord!bedankt alvast!groetjes!!

  • 06 Juni 2007 - 21:23

    Jessica:

    reageer je via de mail?jessica.burgers@gmail.com

  • 07 Juni 2007 - 15:49

    Yanna:

    haii pop,

    Fawaka? hier gaat alles nog goed!! super leuk dat een site hebt, dat wist ik nog helemaal niet... haha. zal me ff aanmelden bij je, zodat ik steeds berichtjes krijg.
    het klinkt allemaal wel super leuk joh! ben blij dat je het daar naar je zin hebt. die twee maandjes komen dus wel helemaal goed dan?!?!
    hier gaat ook alles nog goed. de heimwee is weer een beetje weg gelukkig, mja nu wil ik dus weer niet naar huis haha. denkt dat dat de laatste week wel weer komt!
    nou meid, we mailen en ik spreek je snel weer!! het landnummer is trouwens 0057, dus scheelt niet veel met die van jou!!

    oke, boeng... spreek je laterzz!!

    Dikke kus Yan

  • 07 Juni 2007 - 17:01

    Jos:

    Helaas kreeg ik geen automatische mail. Hoop dat je nu mijn goede email adres hebt. groetjes

  • 08 Juni 2007 - 17:54

    Eefje:

    hoop dat de fotoos er snel op staan! ben echt benieuwd naar hoe het er daar uitziet! jammer dat je mn smsjes niet aankrijgt..
    en anneke bedankt voor de felicitaties :) ben er ook echt blij mee!
    dikke Kus!

  • 09 Juni 2007 - 16:40

    Kristian:

    Heej lieve Reni!

    Ik hoop dat alles goed is gegaan met de lange reis en dat het maar genieten is!
    Smsjes komen helaas niet aan, maar daar had Eefje ook al problemen mee..

    Have fun!

    Dikke kuss!

  • 11 Juni 2007 - 19:19

    Colette Bourgonje:

    Hallo reni,

    Heb je op de meeting in Arnhem ontmoet. Ik vertrek 12juli als eerst naar Barcelona. Was even benieuwd hoe het met je gaat daar. Goede vlucht gehad? Verder alles naar je zin? Wat ik zo lees is dus dat je geen sms kunt ontvangen? Hoe is het bereik daar en als je je mobiel,enz. wilt opladen. Kan dat wel?

    Hoop gauw iets van je te horen. Geniet lekker daar.

    Hasta luego, Colette

  • 12 Juni 2007 - 17:07

    Marjo:

    Ha die Reni

    wat leuk deze site.
    i ben blij dat het je goed gaat, een ervaring die ze jouw niet meer af zullen nemen Reentje.

    geniet ervan, kijk uit voor te knappe mannen en ik ben benieuwd naar de fotos die je er nog op gaat zetten.

    het gaat je goed met een lieve
    groet van Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reni

Hoi hoi! Op deze site houd ik een verslagje van mijn reizen / avonturen en stages bij. Leuk dat je het leest! Voel je vrij reacties achter te laten! Groetjes Reni

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 13813

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 25 April 2016

Van Brazilië naar Cuba!

04 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Wolven tracken in Rusland

02 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Berenleuke stage

02 Juni 2007 - 01 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: