En toen begon het pas echt - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu En toen begon het pas echt - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu

En toen begon het pas echt

Door: Reni

Blijf op de hoogte en volg Reni

14 Juli 2007 | Venezuela, Mérida

Hallo allemaal!

Heb weer wat nieuwtjes te vertellen hoor.. Afgelopen weekend ben ik naar Los Llanos geweest. Wat helemaal fantastisch was! Heb krokodillen gezien, een anaconda op m´n schouders gehad, kapibara´s, leguanen, zoetwaterdolfijnen, legio´s grote en kleine vogels en een aapje gezien. Zal vazst wel iets vergeten zijn er bij te zetten, maar hoe dan ook: het was werkelijk geweldig. Leuk detail: ik heb tussen de krokodillen gezwommen! Ik logeerde bij een enorm grote familie en de laatste dag besloten we te gaan zwemmen.. de avond ervoor zagen we op de zelfde plek nog krokodillen zitten, dus ik moest wel even slikken. Tot al die kids gewoon vrolijk het water indoken, waardoor ik dacht: als zij het kunnen, dan ik ook. Helemaal geweldig!

Verder heb ik piranha´s gevist en gegeten. (Heb de tanden nog als bewijs - als ik ze tenminste NL mee in mag nemen) Ik heb een boottocht gemaakt, paardgereden (in vol galop door de uitgestrekte velden..) en bovenop de jeep gezeten met een verrekijker (en een biertje in de andere hand) om alle prachtige vogels te kunnen zien.

En zoals de titel al zegt, begint het echte avontuur nu pas.. Morgen ga ik namelijk naar de Angel falls! Een driedaagse trip met de bus, het vliegtuig en de boot en dan uiteindelijk kom ik aan bij de Angel falls. Dinsdagavond of woensdagochtend kom ik weer terug en donderdag ga ik vervolgens twee of drie dagen kayakken in het Mochima park. (Niet zover hiervandaan) Daarna heb ik nog 1 week over en ga ik waarschijnlijk nog naar de orinoco delta. Een schitterend jungle-achtig gebied waar nog vrij veel indianen wonen. De afgelopen dagen heb ik hier heerlijk liggen relaxen onder de palmbomen op het mooie Playa Colorada, maar de komende tijd ga ik dus nog zoveel mogelijk met m´n resterende tijd doen. Ik probeer tussendoor nog wel een keer op internet te komen, maar daarvoor moet ik naar Puerto de la cruz (een half uur met de bus vanaf playa) en ik weet niet hoeveel tijd ik tussendoor nog heb.

In ieder geval, ik geniet hier nog volop. Ga na dit bericht nog een keer proberen foto´s te plaatsen, maar kon toe net al niet eens een foto e-mailen dus ik denk dat het lastig wordt. Anyway, tot snel weer allemaal!

xxxjes Reni

  • 17 Juli 2007 - 12:06

    Marjo:

    Wauw Reni wat fantastisch allemaal.
    Wat een ervaringen, kun je het wel allemaal verwerken?
    Ik zou graag met je ruilen, maar ja dat is een beetje lastig.
    Eef is vertrokken naar Frankrijk samen met Jop, lekker kamperen, ik kwam je adres tegen en dacht eens even te kijken hoe eht met je gaat, vandaar.
    heb je al gehoord dat Eef een kamer heeft in Tilburg? 15/7 heeft ze de sleutel gehad. leuk he.
    Reni geniet er nog lekker van en we zien je weer graag als je terug bent

    liefs van Marjo

  • 18 Juli 2007 - 11:41

    Francy:

    hoi die reni
    wat een fantastische ervaringen allemaal. geniet er maar lekker van.
    jammer genoeg nog steeds geen foto's.... daar zijn we natuurlijk ook benieuwd naar.
    heel veel liefs van joep, sophie en marijn
    en dikke kus van francy

  • 23 Juli 2007 - 01:46

    Yanna:

    hey lieverd,

    ben blij om te lezen dat alles nog goed met je gaat! ben echt super trots op je hoor schatje!

    spreek je snel weer!

    Liefs Yanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reni

Hoi hoi! Op deze site houd ik een verslagje van mijn reizen / avonturen en stages bij. Leuk dat je het leest! Voel je vrij reacties achter te laten! Groetjes Reni

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 13816

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 25 April 2016

Van Brazilië naar Cuba!

04 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Wolven tracken in Rusland

02 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Berenleuke stage

02 Juni 2007 - 01 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: