update - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu

update

Door: Reni

Blijf op de hoogte en volg Reni

28 Juni 2007 | Venezuela, Mérida

Hola amigos!
Que tal?

Zoals jullie hebben kunnen lezen, heb ik geprobeerd (lees: zeker 2 uur besteed aan) foto´s op mijn site te zetten, maar na de hele tijd aan het downloaden geweest te zijn keek ik vol verwachting op mijn site en zag de foto´s.. er niet op staan.. grrr. Ik denk dat er een vloek op rust ofzo. Maar don´t worry, ik blijf het proberen! Ik zou jullie de schitterende plaatjes die ik geschoten heb niet willen onthouden.

Ondertussen dan maar weer ff een update.
Dit weekend ben ik gaan paragliden (of parapenten, iedereen noemt het anders hier) Dat was echt supergaaf! (Nee Marianne, ik had het nog niet eerder gedaan dus het was extra spannend!) Eerst gingen we met de jeep hoog de bergen in en dan zie je het schitterende landschap waarover je gaat vliegen. In feite hang je gewoon in een soort autostoeltje aan een parachute en vliegen maar! Er zit een piloot achter je die stuurt en allerlei gekke trucjes uithaalt met de wind als je dat wil (en daredevil die ik ben wilde ik er natuurlijk wel een onvergetelijke vlucht van maken he.. hihi) Ik was 1 van de laatsten die ging vliegen, en dus vloog ik recht naar de zonsondergang toe. Dat was echt heel mooi!! (Ook die foto´s probeer ik er nog op te zetten)

Ik had ook beloofd jullie op de hoogte te houden van het vervolg van mijn reis. Over 1,5 week ga ik naar playa colorada (het strand!!) En daarom wou ik graag mijn vlucht verzetten, zodat ik niet eerst terug naar merida hoef te komen voor ik naar huis ga. Helaas is dit niet meer gelukt.. ik zal dus toch hier terug moeten komen, maar dat is geen probleem. Het is alleen een lange reis..

Ohja, Mats en Lola, ik hoorde van mama dat jullie geslaagd zijn voor je examens! GEFELICITEERRRDD!!! Ik heb jullie e-mailadressen hier niet, dus ik heb jullie geen mailtje kunnen sturen. Hebben jullie je examenfeest al gepland/gehad? Ik zal hier wel een feestje voor jullie vieren goed? (Alsof ik dat hier niet genoeg doe.. de kroegen zijn iedere avond open! Aan die salsamoves wordt veel gewerkt!)

Het is hier trouwens sowieso feest.. de copa americana is begonnen en dat is me toch een happening! Normaal gesproken zijn er alleen kraampjes in het weekend hiervoor op het plein, maar nu staan ze er iedere dag. En bijna iedere dag is er wel een muziek- of dansoptreden op het plein. Als Venezuela speelt wordt er een groot scherm opgezet en zit iedereen hier te kijken. Reuzegezellig! Gisteravond speelde brazilie tegen mexico (met overigens onze Alex bij brasil) en dat hebben we in een kroeg gekeken. Iedere wedstrijd wordt in iedere kroeg uitgezonden en de hele dag hoor je overal om je heen het lied van de copa americana. (waar ik dus nu al helemaal gek van wordt)

Nou mensen, dat was eigenlijk alles wat ik voor deze update weer te melden heb. Zoals jullie horen is het leven hier nog steeds heerlijk en relaxt haha. Ik schrijf jullie smel weer! En bedankt voor de reacties, ik vind het altijd leuk om ze te lezen dus laat vooral weer berichtjes achter!

Chao!

  • 29 Juni 2007 - 18:18

    Kristian:

    Heej Reni!

    Lekker genieten zeg! Heerlijk zal het wel zijn in Venezuela nu ja. Ennem: voetbal.. het hoort er maar bij haha.

    Hopelijk gaat het toch nog lukken met de foto's! Geniet ze!

    Kuss, Kristian

  • 30 Juni 2007 - 15:23

    Jos:

    Goed om te lezen dat het nog steeds leuk is. Misschien vervelend om zo'n eind met de bus te gaan. Aan de andere kant: ook dat is weer een belevenis. Spreek je snel. Liefs

  • 01 Juli 2007 - 21:36

    Eefje:

    leuk om te horen dat t zo goed met je gaat! je maakt me nu wel heel nieuwschierig naar hoe het er daar uit ziet!! en naar hoe jij dr nu uitziet!! doe es niet zo flauw en zet die fotoos er gewoon op ;)
    ik mail je snel!
    KUS

  • 10 Juli 2007 - 11:00

    Yanna:

    hey lieverd,

    goed om te lezen dat alles nog goed met je gaat!! hier in nederland is weinig te beleven hoor...dus maak daar maar genoeg mee! spreek je snel weer!

    Kus Yan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reni

Hoi hoi! Op deze site houd ik een verslagje van mijn reizen / avonturen en stages bij. Leuk dat je het leest! Voel je vrij reacties achter te laten! Groetjes Reni

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 13819

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 25 April 2016

Van Brazilië naar Cuba!

04 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Wolven tracken in Rusland

02 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Berenleuke stage

02 Juni 2007 - 01 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: