Voor mijn toekomstige medereizigers! - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu Voor mijn toekomstige medereizigers! - Reisverslag uit Mérida, Venezuela van Reni Ven - WaarBenJij.nu

Voor mijn toekomstige medereizigers!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Reni

06 Juni 2007 | Venezuela, Mérida

Hola,

hier even een berichtje voor de mensen die binnenkort hier naartoe komen: het eten en drinken hier is minder "gevaarlijk" als in nederland gezegd wordt. Ik heb cocktails met ijs gedronken (by the way megagrote cocktails voor nog geen 2 euro) en ben niet ziek geworden, heb eten van de kraampjes op straat gegeten en niets aan de hand.

Als je in vanuit caracas in merida aankomt zal je hoogstwaarschijnlijk je koffer even kwijt zijn, maar deze komt altijd wel weer terecht. Echter; soms na een paar uur en soms na een paar dagen. Zorg dus dat je genoeg in je handbagage doet. Verder is het hier een stuk veiliger dan gezegd wordt. Neem gewoon savonds altijd een taxi en ga liever niet alleen.

Verder is de posada hier heel mooi en de mensen die hier werken kunnen je over alles informeren en helpen je overal bij. Ik heb jessica een mail gestuurd met info, dus je kunt haar ook vragen om wat dingen door te sturen.

Ohja, wat ze over de mannen zeggen is wel waar; je wordt redelijk veel nageroepen maar ze vallen je niet lastig. Dus de aandacht is alleen maar leuk dames!

Ik houd jullie op de hoogte!

• 07 Juni 2007 - 18:49

Jessica:

posada is dus mooi?
    waar verblijf jij?
    bedoel je met "de mensen die hier werken" in jouw hostel?
    hoelang reis jij?en hoelang blijf je in venezuela?

• 07 Juni 2007 - 18:51

Jessica:

ow DE posada staat er?is dus geen plaats?
    ken t woord niet:O

• 10 Juni 2007 - 10:33

Barbara:

Hee Reni, heb je even op je reisgenotenbijeenkomst in Arnhem gezien... over ongeveer 3 weken kom ik ook naar Merida. Erg leuk om zo je berichtjes te lezen!
    Ben heel benieuwd hoe het project is. Nou heel veel plezier en succes, ik blijf je weblog volgen! :)

groetjes uit Utrecht,

Barbara

• 10 Juni 2007 - 20:53

Ramona:

Hi Reni,

Wat goed dat je dit bericht achter hebt gelaten! (Ik voel me natuurlijk aangesproken :)) Erg handig deze info voor toekomstige Merida-gangers.
    Ik blijf je ook zeker volgen. Nog 4,5 week en dan kom ik eraan...

Geniet ervan, doe je best en tot over een hele tijd.

Groetjes,
    Ramona