Het is bijna zover! - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Reni Ven - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Braşov, Roemenië van Reni Ven - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Reni

Blijf op de hoogte en volg Reni

01 Juli 2011 | Roemenië, Braşov

Hallo iedereen!

Bijna is het zover.. Morgen vertrek ik naar Roemenie voor een schitterende stage bij het Bear Sanctuary van Associata Milioane de Prieteni. En dat is mogelijk door.. JULLIE! Via deze blog zal ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden van al mijn activiteiten bij het opvangcentrum. En mooie foto's zal ik jullie ook niet onthouden. Dus bij deze iedereen alvast enorm bedankt voor het mogelijk maken van deze prachtige stage!

Groetjes,
Reni

p.s. reacties op mijn verhaaltjes zijn natuurlijk altijd welkom...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reni

Hoi hoi! Op deze site houd ik een verslagje van mijn reizen / avonturen en stages bij. Leuk dat je het leest! Voel je vrij reacties achter te laten! Groetjes Reni

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 13795

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 25 April 2016

Van Brazilië naar Cuba!

04 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Wolven tracken in Rusland

02 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Berenleuke stage

02 Juni 2007 - 01 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: