Voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Reni Ven - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Reni Ven - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Reni

Blijf op de hoogte en volg Reni

29 Januari 2012 | Nederland, Tilburg

Hoi allemaal,

Over een kleine week vertrek ik naar het westen van Rusland om een maand lang veldwerk te gaan verrichten. Dit doe ik in naam van de organisatie Lupus Laetus. (www.lupuslaetus.org) Met hen ga ik iedere dag het veld in om de wolven in de omgeving te bestuderen.

Op verzoek heb ik besloten hier mijn reisverslag weer bij te houden. Ik kan nu echter nog niet zeggen hoe vaak ik een reisverslag kan plaatsen, want ik zit midden in de bossen en internet doet het alleen als de lijn niet bevroren is... Maar zodra ik de kans heb, hou ik jullie met alle plezier op deze site op de hoogte. Ik heb er zin in en hoop hier mooie verhalen te kunnen posten!

Groetjes,
Reni

  • 29 Januari 2012 - 22:10

    Nina:

    Heel veel plezier en succes daar, Reni!

  • 30 Januari 2012 - 13:05

    Lola:

    Wauw dus het is allemaal geregeld!? Gaaf, heel veel plezier en succes daar!

  • 01 Februari 2012 - 07:39

    Koen:

    hey geweldige tijd daar en mooie natuur avonturen

  • 04 Februari 2012 - 14:44

    Ronny:

    Geniet van de mooie ervaring

  • 05 Februari 2012 - 15:42

    Sander:

    Klinkt als een groot avontuur! Heel veel plezier en geniet van de ervaring. Groet van je neef.

  • 07 Februari 2012 - 09:52

    Hans:

    Kom maar op met die verslagen!! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reni

Hoi hoi! Op deze site houd ik een verslagje van mijn reizen / avonturen en stages bij. Leuk dat je het leest! Voel je vrij reacties achter te laten! Groetjes Reni

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 13824

Voorgaande reizen:

09 November 2015 - 25 April 2016

Van Brazilië naar Cuba!

04 Februari 2012 - 03 Maart 2012

Wolven tracken in Rusland

02 Juli 2011 - 02 Augustus 2011

Berenleuke stage

02 Juni 2007 - 01 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: